Často kladené dotazy - VIP Obchod

Jak si mám objednat zboží ve VIP Obchodě? Mohu si objednat z webu nebo prostřednictvími telefonu či tabletu? Právě jsem zadal objednávku. Kdy bude zpracována a odeslána? Jak dlouho trvá doručení objednávky? Proč musím zadávat své osobní daňové číslo? Mohu si položky z VIP Obchodu koupit za skutečné peníze? Mohu si nechat objednávku zaslat jinam než domů? Platím poplatek za doručení či daně? V jaké velikosti nabízíte oblečení/čepice/tašky? Mohu vrátit nebo vyměnit zboží nakoupené v akci nebo z kategorie Outlet? Mohu vrátit objednávku zpět VIP obchodu? Mohou být dárkové poukázky zrušeny, vráceny, vyměněny nebo nahrazeny? Může být zboží doručeno na adresu P.O. Boxu? Jak si mohu zkontrolovat svou historii objednávek? Objednal jsem si více položek ve stejnou dobu, ale každá přišla jindy. Proč? Jaký je rozdíl mezi VPP a StarsCoin? Mohu změnit nebo zrušit svou objednávku? Požadoval jsem změnu objednávky, ale změna nebyla provedena. Co se stalo? Bylo mi doručeno poškozené zboží, co mám dělat? Rád bych si objednal položku na přání. Kam mám zadat text, který si na ni chci nechat vyšít? Mohu osobně vrátit/vyměnit zboží? Objednal jsem si zboží, ale status je stále ve stavu ‚Zpracované‘, nikoliv odeslané. Proč?

Pokud máte jakékoli dotazy, na které jste nenašli odpověď, napište prosím email na zákaznickou podporu.

Pokladna

Cashier

Jste připraveni hrát o reálné peníze? Posílejte prostředky na svůj Účet Stars snadno a rychle mnoha různými způsoby z počítače nebo mobilu.

Obchod Stars Rewards

Rewards Store

Využijte své StarsCoin k nákupu exkluzivního zboží v Obchodě Stars Rewards.