Vítejte v Obchodě Stars Rewards

Chcete se rozmazlovat? Proč ne. Zasloužíte si to! Obchod Stars a Obchod Stars Rewards nabízí vše, od oblečení a příslušenství až po online odměny, které vylepší vaše zážitky se všemi našimi skvělými produkty.

Stars Store

Obchod Stars – Nakupování online

Ať už oslavujete okamžik vítězství nebo hledáte dokonalý dárek, Obchod Stars je to pravé místo.

Klikněte níže a projděte si naši pestrou nabídku položek zahrnující luxusní zboží, pokerové produkty a exkluzivní značkové oblečení a doplňky.

Rewards Store

Obchod Stars Rewards – Využijte své StarsCoin

Sbírejte StarsCoin jako člen Stars Rewards a využijte je zde k nákupu řady online odměn pro zlepšení vašeho herního zážitku. Nyní jsou k dispozici online vstupenky a další odměny – využijte své StarsCoin, ať můžete více hrát, více vyhrávat a více se bavit!

Klikněte níže nebo si Obchod Stars Rewards najděte v aplikaci nebo našem softwaru pro počítače v menu „Mé Stars“.

Nejčastější dotazy

Nenašli jste, co jste hledali? Vyzkoušejte Centrum nápovědy nebo kontaktujte Zákaznickou podporu.

Jak si mohu v obchodě Stars Rewards objednat zboží?

  1. Přihlaste se ke svému účtu Stars.
  2. Přejděte do menu „Mé Stars“.
  3. Klikněte na tlačítko „Obchod Stars Rewards“.
  4. Projděte si nabízené produkty a zvolte zboží, které si přejete objednat. Pak klikněte na „Zakoupit toto zboží“.
  5. Objeví se nové okno s Objednávkovým formulářem. V něm můžete:
    1. Vybrat množství
    2. Potvrdit, že zobrazená adresa je vaše správná adresa. Jestliže není, pak doručovací adresu aktualizujte nebo použijte jinou.
    3. Potvrďte nebo aktualizujte své telefonní číslo. Upozorňujeme: Pokud se jedná o vaši první objednávku, musíte ještě před dokončením objednávky do připraveného políčka zadat své telefonní číslo (včetně kódu země).
    4. Zadejte svůj osobní daňový kód (pokud je vyžadován).
  6. Klikněte na „Další“.
  7. Přečtěte si prohlášení. Pokud s uvedenými informacemi nesouhlasíte, můžete objednávku zrušit kliknutím na „Zrušit“. Přejete-li si pokračovat, klikněte prosím na „Souhlasím s výše uvedenými podmínkami“.
  8. Objeví se potvrzení nákupu. Klikněte na „Potvrdit“. V tomto okamžiku (ještě před potvrzením objednávky) můžete přejít zpět a změnit barvu a množství produktu i svoji adresu a telefonní číslo. Svoji objednávku můžete také zrušit.
  9. Zašleme vám automaticky generovaný e-mail s potvrzením objednávky. Prosím zkontrolujte, že vše souhlasí.

Upozorňujeme, že ne každé zboží může být dostupné v některých zemích a v závislosti na vaší zemí pobytu může být nutné zaplatit příslušným úřadům ještě před doručením objednaného zboží určité clo a daně. Kromě toho můžete být před vydáním zboží požádáni o předložení příslušné dokumentace.

Jste plně zodpovědní za zaplacení jakýchkoliv poplatků a/nebo předložení požadované dokumentace příslušným úřadům ve své zemi. Pokud tak neučiníte a v důsledku vašeho nedodržení jakýchkoli požadavků ve vaší zemi nedojde k uvolnění zboží, ponesete veškerá rizika a my vám nenahradíme žádné StarsCoin.

Mohu si zboží objednat z webu nebo prostřednictvími telefonu či tabletu?

Obchod Stars Rewards můžete najít i v klientovi pro mobily v menu „Mé Stars“. Zákazníci si mohou na mobilu objednat vstupenky do turnajů a peněžní slevy ve většině mobilních obchodů. Všechny ostatní objednávky musíte zadat v klientovi pro počítače. Pokud si objednávku na počítači nemůžete zadat a přejete si, abychom zadali objednávku místo vás, napište Zákaznické podpoře následující informace:

  • Celé jméno
  • Celou poštovní adresu
  • Telefonní číslo
  • Zboží, které si chcete objednat

Právě jsem zadal/a objednávku. Kdy bude zpracována a zboží odesláno?

Objednávky mohou být zpracovány již tři hodiny po zadání. Termíny zpracování jsou závislé na typu položky a denní době, kdy jste objednávku zadali. Některé položky, jako jsou například bezpečnostní tokeny, odesíláme jednou týdně. Upozorňujeme, že víkendové objednávky zpracujeme v pondělí nebo úterý.

Jak dlouho trvá doručení zboží?

Čas doručení položek z Obchodu Stars Rewards se liší v závislosti na každém regionu takto:

RegionČas doručení od oznámení o odeslání
Spojené království  3 až 5 dní
Evropa 7 až 10 dní
Zbytek světa  10 až 15 dní

Pokud zásilku neobdržíte během uvedeného časového rámce, kontaktujte nás prosím na adrese Zákaznické podpory. V opačném případě budeme vaši zásilku považovat za doručenou.

  • Pokud bych chtěl/a zboží doručit dříve, mohu si připlatit? 

    Ne. Expresní doručení nenabízíme a nemůžeme dělat výjimky. Všechny objednávky mají shodné lhůty pro doručení.
  • Co se stane, pokud objednávku neobdržím a zapomenu vám dát vědět po vypršení doby doručení obvyklé pro můj region? 

    Pokud se nám nevrátí zpět, nemohou být objednávky starší šesti týdnů (od data zadání objednávky) bohužel nahrazeny. Pokud jste dodávku neobdrželi, je velmi důležité kontaktovat nás okamžitě po uplynutí doby doručení obvyklé pro váš region, abychom mohli objednávku vysledovat a zjistit důvod zpoždění.

Proč musím zadávat své osobní daňové číslo?

Jedná se o požadavek místních úřadů nutný pro doručení zásilky kurýrem či přepravní službou. Tato informace je uvedena s objednávkou a v souladu se zákony na ochranu osobních údajů ji nevyužíváme k žádným jiným účelům, než je doručení vaší zásilky.

Mohu si zboží z Obchodu Stars Rewards zakoupit za reálné peníze?

Ne, ovšem zboží v Obchodě Stars můžete za reálné peníze nakupovat.

Mohu si zboží nechat zaslat jinam než domů?

Ano. 

Pokud si chcete nechat poslat zásilku na jinou adresu, objednejte ji jako normálně, ale při objednávání využijte možnost poslat zboží na jinou adresu („Použít jinou adresu“). NEMĚŇTE prosím adresu uvedenou u svého účtu. Je důležité poskytnout nám adresu, na které bude někdo, kdo si balíček převezme. Upozorňujeme, že na zasílání zboží do určitých zemí se vztahují omezení, v jejichž důsledku nelze určité zboží do daných zemí doručit.

Musím platit za doručení či daně?

Po dokončení objednávky již nemusíte nic platit, protože doručení a daně jsou zahrnuty v ceně. 

Přesto se může stát (což závisí na zemi, v níž bydlíte), že za přijetí objednaného zboží bude příslušnými úřady vyžadováno clo či daně. Kromě toho můžete být před vydáním zboží požádáni o předložení příslušné dokumentace.

Jste plně zodpovědní za zaplacení jakýchkoliv poplatků a/nebo předložení požadované dokumentace příslušným úřadům ve své zemi. Pokud tak neučiníte a v důsledku vašeho nedodržení jakýchkoli požadavků ve vaší zemi nedojde k uvolnění zboží, ponesete veškerá rizika a my vám nenahradíme žádné StarsCoin. 

Ve výjimečných případech, kdy celnice požaduje platbu, nám prosím dejte vědět a my vám platbu nahradíme na váš účet. Nejprve ale musíme obdržet kopii obchodní faktury přiložené k zásilce, doklad o zaplacení (s jasně viditelnou částkou) a fakturu za doručení, která prokáže, že zásilka pocházela od nás. Kontaktujte prosím Zákaznickou podporu a my vám rádi pomůžeme.

V jaké velikosti nabízíte oblečení/čepice/tašky?

Tabulku velikostí hledejte v popisu zboží. Míry si pečlivě ověřte, protože velikosti zboží se liší podle střihu.

Mohu svoji objednávku vrátit?

Nejprve musíte kontaktovat Zákaznickou podporu a vrácení si nechat odsouhlasit, protože máme určité postupy a omezení. 

Pokud si objednáte špatnou velikost, můžete zboží vrátit, nicméně budete muset zaplatit náklady na doručení. Proto je vždy před dokončením objednávky nutné pečlivě zkontrolovat, zda jste zvolili správnou velikost.

Pokud vám bude z obchodu doručena jiná položka než ta, kterou jste si objednali, můžeme požadovat její zaslání zpět na naše náklady a správné zboží vám doručíme zdarma. Kontaktujte prosím Zákaznickou podporu a my vám rádi pomůžeme.

Uvědomte si prosím, že pokud nám zboží vrátíte zpět bez původního čísla objednávky z balíčku a/nebo bez svolení, není možné zaslat vám náhradní zásilku ani připsat zpět StarsCoin.

Může být zboží doručeno na adresu P.O. Boxu?

Objednávky nemohou být odeslány na adresu P.O. Boxu, protože tak není zajištěno převzetí balíčku.

Jak si mohu zkontrolovat svou historii objednávek?

  1. Přihlaste se ke svému účtu Stars v klientovi pro počítače (historie objednávek není momentálně dostupná na mobilu).
  2. Klikněte na „Mé Stars“.
  3. Klikněte na tlačítko „Obchod Stars Rewards“. Otevře se vyskakovací okno.
  4. Klikněte na záložku vlevo nahoře a objeví se vyskakovací okno s „Historií objednávek“. Klikněte na něj a objeví se vyskakovací okno se všemi objednávkami, které jste kdy provedli.

Objednal/a jsem si více položek ve stejnou dobu, ale každá přišla jindy. Proč?

Různé položky zasíláme z různých míst, a proto může dojít každá zvlášť.

Mohu změnit nebo zrušit svou objednávku?

Ano. Dokud je objednávka ve stavu „Nová“, můžete ji v pokladně na počítači bez obav zrušit. Jestliže ji chcete změnit, nejprve ji musíte zrušit a poté provést novou objednávku.

Jakmile začne zpracování objednávky, obdržíte potvrzující e-mail se všemi podrobnostmi. Velmi pozorně si je prosím zkontrolujte. Poté se zboží připravuje na zabalení a k doručení. Objednávky zpracováváme podle typu zboží, buď každý den, anebo každý týden.

Upozorňujeme, že objednávky mohou být zpracovány již tři hodiny po zadání. Zpracované objednávky nelze změnit ani zrušit.

Požadoval/a jsem změnu objednávky, ale změna nebyla provedena. Co se stalo?

Pokud vám na vaši změnu objednávky nepřijde odpověď, nemůžeme zaručit změnu ani zrušení takové objednávky.

Bylo mi doručeno poškozené zboží. Co mám dělat?

Kontaktujte prosím okamžitě Zákaznickou podporu a zašlete nám následující údaje:

  • Číslo objednávky
  • Název zboží
  • Doručovací společnost
  • Popis vady na zboží
  • Fotografii zboží

Jakmile získáme všechny potřebné informace, budeme postupovat odpovídajícím způsobem. V závislosti na druhu zboží můžeme požadovat jeho zaslání zpět.

Mohu zboží vrátit/vyměnit osobně?

Ne.

Odbavovací centrum nepřijímá osobní vrácení ani výměny. Svoji objednávku musíte zaslat na zpáteční adresu, kterou vám poskytne zástupce Obchodu Stars Rewards.

Jakmile nám dorazí zboží v původním balení, odešleme vám nové zboží nebo na váš účet Stars podle dohody připíšeme náhradu.

Prosím nevolejte přímo do skladišť, tam vám neposkytnou žádné informace. Zboží také nelze zakoupit přímo v odbavovacím centru.

Veškeré požadavky musíte zasílat Zákaznické podpoře.

Objednal/a jsem si zboží, ale ještě stále je ve stavu „Zpracované“, nikoliv „Odeslané“. Proč?

Ne všechna dodavatelská centra používají shodnou metodu zpracování objednávek. I když stav vaší objednávky dosud není „Odeslané“, neznamená to, že nebyla odeslána. Další dotazy k vaší objednávce prosím směrujte na Zákaznickou podporu.

Co se stane, když nebude k dispozici nikdo, kdo by balíček převzal?

Obyčejné psaní/Poštovní služby

Pokud je vaše objednávka odeslána obyčejným psaním, bude doručeno místní poštovní službou ve vaší oblasti.

Způsoby i termíny doručení se v jednotlivých zemích liší, obvykle jsou ale uskutečněny dva pokusy o doručení, než vám zanechají zprávu o uložení zásilky na místním poštovním úřadě. 

Na zprávě bude uvedeno datum a čas, kdy se pokusili doručit balíček, adresa a otevírací doba poštovního úřadu, kde je vaše zásilka uložena, datum, kdy bude připravena k vyzvednutí, a někdy referenční kód.

V některých případech si navíc můžete domluvit opětovné doručení, a pokud to není možné, musíte si zásilku vyzvednou na příslušném poštovním úřadě. Zásilky jsou obvykle skladovány až dva týdny. Po jejich uplynutí je zásilka vrácena do Obchodu Stars Rewards nebo zlikvidována.

Kurýři/Sledování zásilek

Jestliže je vaše objednávka odeslána kurýrní službou (například FedEx), zašleme vám číslo pro sledování a vy můžete zásilku sledovat online na webových stránkách kurýra. Doručení je zcela organizováno kurýrem.

Kurýr obvykle provede dva nebo tři pokusy o doručení. Po každém z nich zanechá zprávu obsahující datum a čas pokusu o doručení, číslo pro sledování, adresu a telefon jejich místní kanceláře a někdy termíny, kdy dojde k dalšímu pokusu o doručení.

Jestliže jsou kurýrovy pokusy o doručení neúspěšné, mohou vás případně požádat o osobní vyzvednutí zásilky v jejich místní kanceláři, nebo abyste je kontaktovali a domluvili si příhodné datum a čas doručení.

Zásilky jsou obvykle skladovány až dva týdny. Pokud zásilka není v této době doručena ani vyzvednuta, a nemohou se s vámi spojit, je pak zásilka vrácena do VIP obchodu nebo zlikvidována.

Máte zavedena pravidla etické zodpovědnosti?

Ano. Protože jsme světovým lídrem v online herním průmyslu, je naším cílem zachovat si tuto výjimečnou pozici ve veškeré naší obchodní činnosti. Proto zajišťujeme, aby výrobky s naší značkou byly vyráběny zodpovědným způsobem a v souladu s vysokými etickými standardy. Naším cílem je zajistit, aby se všechny třetí strany, které jsou zapojeny do výroby našich značkových produktů, zavázaly k dodržování těch samých přísných etických standardů, které dodržujeme my.

Do našich obchodních smluv s výrobci třetích stran jsme zahrnuli závazek etických standardů („ESU“), který je v souladu s mezinárodně uznávanými standardy, a tento závazek řeší celou řadu etických záležitostí a zajišťuje, že se všemi, kteří jsou zapojeni do výroby našich značkových produktů, je zacházeno férově a s respektem, dostávají mzdu v souladu s požadavky příslušných zákonů a pracují v prostředí, které odpovídá jejich kulturním, etickým a filozofickým rozdílům. Základním prvkem ESU je zajištění toho, že zaměstnanci splňují požadavek na minimální věkovou hranici, a výslovně zakazujeme využívání nezletilých pracovníků a/nebo nucené práce jakékoli povahy, včetně práce vězňů, nevolnictví / obchodu s lidmi nebo omezování pohybu. ESU také vyžaduje dodržování přijatelných standardů pro zdraví a bezpečnost práce na pracovištích, aby dělníci dostávali proplácenu pravidelnou mzdu i přesčasy, aby existovalo omezení počtu přesčasových hodin a byly zajištěny přijatelné pracovní podmínky a bezpečné prostředí.

Nakonec si pak v rámci ESU vyhrazujeme právo provádět pravidelné a neohlášené kontroly v továrnách využívaných našimi výrobci, abychom ověřili a zdokumentovali dodržování našeho závazku, a pokud při kontrolách odhalíme nějaké nedostatky, budeme jednat rychle, abychom zajistili, že je výrobci třetích stran okamžitě napraví a budou jim věnovat maximální pozornost.