Nejčastější dotazy související s bezpečností

Ověření účtu, ověření věku a dokumenty

Chci hrát na PokerStars.CZ. Kde najdu informace k registraci, ověření mého účtu a/nebo provádění vkladů reálných peněz? Proč vyžadujete ověření totožnosti prostřednictvím dokumentů? Jak mohu nechat ověřit svůj účet? Proč ode mě požadujete důkaz vlastnictví bankovního účtu? Kde si mohu nechat dokumenty osobně ověřit? Proč vám mám poskytnout dokumenty k ověření totožnosti? Jak mám vědět, jestli dokumenty, které pošlu, budou přijatelné? Jak nejlépe zaslat ověřovací dokumenty? Jak mohu pracovat s nástrojem k přímému focení/nahrávání dokumentů? Který státem vydaný doklad totožnosti s fotografií by to měl být? Mohu si založit účet, i když nebydlím v České republice? Jsem cizinec žijící v České republice. Mohu hrát na PokerStars.cz? Pomozte mi! Neposlal/a jsem včas dokumenty a můj účet byl uzavřen. Co můžu dělat? Nejsem si jistý/jistá, zda je bezpečné posílat vám mé dokumenty k ověření.

Bezpečnost – Problémy s vkladem

Pokoušel/a jsem se vložit peníze na účet, ale dostal/a jsem zprávu o chybě, která sdělovala, že vklady a výběry na mém účtu nelze provést. Z jakého důvodu? Zaslal jsem vám kopii dokladu totožnosti, ale stále nemohu provést vklad. Proč se mě ptáte na podrobnosti týkající se mého vztahu s jiným hráčem? Jak to souvisí s mým vkladem?

Bezpečnost – Navýšení limitu vkladu

Jak mohu navýšit své limity pro vklad? Omezil/a jsem si vlastní limity vkladu, ale netušil/a jsem, že se mé předchozí vklady budou započítávat do nového limitu. Mohu toto omezení odstranit?

Bezpečnost – Výběry

Pokouším se o výběr, ale dostal jsem zprávu, ať kontaktuji Bezpečnostní oddělení. Pokouším se o výběr, ale metoda/účet, který je mi standardně nabízen, již pro mě není vhodný. Jak ho mohu odstranit ze svého účtu, aby se již nezobrazoval v „Pokladně“? O výběr budu žádat z jiné země, než která je uvedena v souvislosti s mým účtem Stars. Existuje něco, o čem bych měl být předem informován? Kolik nevyřízených požadavků na výběr mohu mít v jednu chvíli? Mohu zrušit dosud nezpracovaný výběr? Mohu změnit svou poštovní adresu poté, co jsem odeslal/a požadavek na výběr? Nemohu najít svůj výběr v historii transakcí mého účtu Stars a nedostal/a jsem oznámení o zrušení výběru. Pokouším se vrátit prostředky na stejnou kartu, kterou jsem použil/a pro vklad. Proč mi není nabídnuta VISA? Jak dlouho bude trvat zpracování mého výběru?

Hraní garantovaných multi-table turnajů

Jak si mohu zahrát garantované multi-table turnaje (GTD MTT)?

Bezpečnost – Změny informací o účtu a zaregistrovaných údajů

Mohu změnit jméno uvedené u svého účtu? Jak mohu změnit zemi registrovanou u mého účtu? Mohu aktualizovat registrovanou adresu bydliště u mého účtu? Jak mohu aktualizovat své datum narození? Změnilo se číslo mého bankovního účtu. Jak ho mohu aktualizovat?

Bezpečnost – Obecné informace o účtu a bezpečnost účtu

Kolik si mohu založit účtů? Mohu svůj účet s někým sdílet nebo používat účet jiného hráče ke hře u stolů? Jak mohu uzavřít svůj účet? Jak mohu zvýšit bezpečnost svého účtu? Všiml/a jsem si spolupráce dvou hráčů/chip dumpingu, komu to mám nahlásit? Domnívám se, že jistý hráč má více účtů. Uděláte s tím něco? Jak mám poznat falešné (spoof nebo phishing) e-maily?

Bezpečnost – Přístup k účtu a přihlášení

Zapomněl/a jsem své Stars ID. Co mám dělat? Zapomněl/a jsem své heslo. Jak ho mohu získat? Nemohu se přihlásit ke svému účtu. Zobrazuje se mi zpráva o vnitřní chybě systému 71/1001. Když se pokouším přihlásit k účtu, objevuje se mi zpráva o vnitřní chybě systému 102/1001, 164/1001, 165/1001 nebo 109/1001.

Bezpečnost – Kontaktování Bezpečnostního oddělení

Již jsem vám odeslal/a několik stejných e-mailů a stále žádná odpověď. Kdy mi odpovíte? Jelikož Bezpečnostní oddělení neodepsalo, napíšu na jiné oddělení. Potřeboval/a bych mluvit s někým z bezpečnostního oddělení. Jaké je telefonní číslo? Jaký formulář mám vyplnit, když je po mě požadováno ověření kreditní či debetní karty?

Vyrovnávání dluhu – Vyrovnání záporného zůstatku

Na účtu mám záporný zůstatek. Jak ho mám splatit? V Pokladně se nedávno změnily metody vkladů, které jsou mi dostupné. Proč? Obdržel/a jsem e-mail s informací, že dlužím peníze. Jak si mám být jistý/jistá, že to tak opravdu je? Přišel mi e-mail, který říká, že dlužím částku, kterou jsem nikdy nevkládal/a. Tolik peněz bych nikdy nevložil/a, jak je mohu dlužit? Dostal/a jsem e-mail, že dlužím částku včetně centů. Nikdy jsem nevkládal/a v centech, jak můžu dlužit nezaokrouhlený obnos?

Ověření na PokerStars.CZ

Verification on PokerStars.CZ

Máte otázky k registraci, ověření účtu a vkladům na PokerStars.CZ? Odpovědi najdete na naší stránce nejčastějších dotazů k ověření.

Zodpovědné hraní

Responsible Gaming

Dali jsme si závazek zodpovědného hraní a současně chceme hráčům poskytnout zábavnou a pozitivní herní zkušenost.

FAQ o podpoře

FAQ

Náš tým zákaznické podpory sestavil seznam otázek, na něž se hráči často ptají, a připojil k nim odpovědi.

FAQ o pokerových hrách

faq games

Často kladené dotazy a odpovědi o hraní pokeru na PokerStars.

Speciální nabídky

Special Offers

V průběhu celého roku přichází PokerStars se speciálními nabídkami v podobě peněžitých odměn, míst do nejlepších živých událostí a mnoha dalšími.

Jak hrát poker

How to Play Poker

V sekci Jak hrát na PokerStars naleznete pravidla pokeru, tipy pro začátečníky i pokročilé herní strategie.

Hraní o reálné peníze

Chip Stack

Uskutečněte svůj první vklad reálných peněz a začněte hrát na PokerStars. Vklady jsou rychlé a bezpečné.