Informace o vkladech a výběrech v online Pokladně

Často kladené dotazy o vkladech a výběrech v Pokladně

Otázky týkající se vkladů

Jak mohu provést vklad? Byl mi naúčtován požadavek na vklad, ale finanční prostředky na mém účtu chybí. Co mám dělat? Udělal jsem chybu. Jak mohu zrušit svůj vklad? Odmítli jste můj vklad prostřednictvím kreditní/debetní karty, ale z mého účtu byly odečteny peníze. Co mám dělat? Moje kreditní karta byla odmítnuta, co můžu v tomto případě dělat?

Nápověda při vkladu

Mám problémy s vkladem. Kdo mi může pomoci? Jaké mám možnosti pro vklad?

Vklad prostřednictvím mobilního zařízení

Mohu prostřednictvím svého mobilu/tabletu vložit reálné peníze? Jaké metody vkladu mohu využít v Mobilní Pokladně?

Otázky týkající se výběrů

Jak mohu zažádat o výběr? Jaké metody mohu použít k výběru? Proč mám uvádět své místo narození a občanství? Proč nelze zvolit, kam chci poslat prostředky? Proč mi nejde odeslat požadavek na výběr? Jaké jsou mé limity pro výběr? Jaký směnný kurz uplatníte u mých výběrů? Proč již nevidím metodu výběru, která byla dříve k dispozici? Jak často mohu vybírat své prostředky? Mám novou kartu Visa. Jak na ni mohu vybrat? Jak dlouho bude trvat zpracování mého výběru? Mohu zrušit svůj výběr? Nepřišel mi můj výběr, co teď? Platební metoda použitá pro můj výběr je uzavřená / vypršela jí platnost. Kde jsou mé finanční prostředky? Proč je částka, kterou můžu vybrat, nižší než můj celkový zůstatek?

Zpracování transakcí & směna měn

Aktualizace/odstranění údajů k platebním metodám

Metoda výběru, na kterou posíláte mé prostředky, již není aktivní nebo ji dlouhodobě nepoužívám. Co mám dělat?

Limity vkladu

Jaké mám limity pro vklady? Mohu zpřísnit své limity pro vklady? Jak mohu navýšit nebo odstranit své limity pro vklady?

Vrácené transakce

Proč se můj vklad vrátil? Rád/a bych vyrovnal/a záporný zůstatek na svém účtu, jak to mohu udělat?

Jiné

Jsou u vás mé peníze v bezpečí? Za jak dlouho dostanu odpověď? Potřebuji mluvit s někým z Finančního oddělení. Jaké je telefonní číslo?