Portál nejčastějších dotazů PokerStars

Portál nejčastějších dotazů obsahuje odpovědi ke každému aspektu hraní na PokerStars. Klikněte na odkazy níže a najdete nejčastější dotazy (FAQ) týkající se hesel, vkladu prostředků, bezpečnosti a mnohem více.
Nejčastější dotazy o bezpečnosti
Ověření vašeho účtu proběhne ve dvou krocích:
1. krok: Do určených políček formuláře Registrace hráče musíte zadat své osobní údaje a připojit údaje o svém bankovním účtu.
2. krok: Pak budete mít 30 dní na prokázání vlastnictví bankovního účtu a prokázání totožnosti.
Jako důkaz vlastnictví bankovního účtu nám prosím zašlete kopii nedávného bankovního výpisu nebo screenshot vašeho internetového bankovnictví, na kterém bude vidět pouze vaše celé jméno a mezinárodní číslo bankovního účtu (IBAN).
Jako důkaz totožnosti budete muset poskytnout kopii platného průkazu totožnosti s fotografií vydaného příslušným úřadem (pas, řidičský nebo občanský průkaz), který byl osobně ověřen.
Nejjednodušší cestou k osobnímu ověření vašich dokumentů je návštěva Czech POINTu nebo obecního úřadu. Váš nejbližší Czech POINT můžete najít zde.
Obecní úřady: v Praze prosím navštivte: Jungmannova 35/29, 110 00 Praha 1 - Nové Město. Na místě běžte k „automatu“ a zvolte „Oddělení služeb veřejnosti“, poté „Ostatní“ a vyčkejte na své číslo.
Žijete-li mimo Prahu, váš nejbližší obecní úřad si můžete vyhledat zde a zde.
DŮLEŽITÉ: Na obecní úřad / Czech POINT s sebou prosím nezapomeňte vzít následující:
- Průkaz totožnosti s fotografií vydaný příslušným úřadem (pas, řidičský nebo občanský průkaz)
- Druhý průkaz totožnosti (průkaz s fotografií, účet za služby, permanentka na MHD vydaná na vaše jméno atd.)
- 200 Kč jako poplatek za ověření
Zaměstnancům místa Czech POINT nebo obecního úřadu ukažte následující údaje:
- Jméno společnosti: REEL Spain plc
- Sídlo: 8 Villa Seminia, Sir Temi Zammit Avenue, Ta’Xbiex XBX1011, Malta
- DIČ: C 53434
- Účel ověření: založení uživatelského účtu u poskytovatele hazardních her
Po úspěšném předložení dokumentů a ověření na Czech POINTu / obecním úřadě získáte formulář s razítkem. Příklad naleznete níže.

Kopii tohoto formuláře, včetně kopie vašich dokladů totožnosti a potvrzení o vlastnictví bankovního účtu, musíte zaslat na: verifyme@starsaccount.cz
DŮLEŽITÉ: Pokud nám tyto dokumenty nepředložíte během 30 dní, váš účet uzavřeme.
Podmínkou získání naší licence je vyžadovat od hráčů tuto informaci. Informace slouží k ověření toho, že jste majitelem daného účtu. Chápeme, že číslo vašeho bankovního účtu je citlivá informace, a tak jsme zavedli přísné kontroly. Na ochranu těchto (a dalších) vašich osobních údajů používáme nejmodernější šifrovací technologie. Rádi bychom vás ubezpečili, že pracujeme podle přísných pravidel pro ochranu soukromí. Se všemi informacemi a/nebo dokumenty, které nám zašlete, budou pracovat jen proškolení zaměstnanci, a uchovávány budou na bezpečném místě v souladu se zákony na ochranu dat, kterými se řídíme.
Nejčastější dotazy o vkladech a výběrech
Otevřete náš software a přejděte do „Pokladny“ nebo klikněte na tento odkaz.
Zašlete nám prosím e-mail s úplnými podrobnostmi k vašemu dotazu na adresu Zákaznické podpory a my vám odpovíme co nejdříve.
Chcete-li zažádat o výběr, otevřete „Pokladnu“. Zvolte „Výběr“ v příslušné měně vašeho bankrollu a zadejte částku, kterou chcete vybrat. Po stisknutí tlačítka s nápisem „Potvrdit“ se otevře další obrazovka, kde bude uvedeno, jak bude váš výběr zpracován.
Na svůj účet se také můžete přihlásit prostřednictvím naší webové stránky (je-li to u vás dostupné). V menu „Účet“ klikněte na Pokladnu.
Nejčastější dotazy o podpoře
Máme funkci pomáhající hráčům, kteří zapomněli své heslo. Otevřete klienta pro počítače (nikoliv webové stránky) a postupujte podle těchto kroků:
- Otevřete klienta.
- Klikněte na tlačítko „Zapomenuté heslo / Stars ID“.
- Na obrazovce „Zapomenuté Stars ID / Heslo“ zadejte potřebné informace.
- Po kliknutí na „Potvrdit“ byste měli obdržet zprávu s požadavkem na zadání a potvrzení nového hesla k vašemu účtu.
- Nyní můžete kliknout na „Uložit a přihlásit se“.
Pokud NEOBDRŽÍTE výše zmíněnou zprávu, ale dostanete jakékoli hlášení o chybě, kontaktujte prosím Zákaznickou podporu s informací o obdržené zprávě či chybovém hlášení, a my vám rádi pomůžeme. Současně také uveďte následující informace (uveďte vaši starou/náhradní adresu, čím více informací nám poskytnete, tím lépe!):
- Vaše celé jméno
- Vaše poštovní adresa
- PSČ/poštovní kód
- Všechny e-mailové adresy, které mohou být registrované u vašeho účtu
- Telefonní číslo pro případ, že bychom vás potřebovali kontaktovat
Nejprve vypněte počítač i síťové vybavení. Pak je zapněte a zkuste se přihlásit znovu.
Jestliže to nepomůže, překontrolujte datum v kalendáři počítače a ujistěte se, že je správně nastaveno dnešní datum i rok.
Pokud máte nainstalován firewall nebo podobný software (např. proxy nebo filtr websense/rodičovskou kontrolu), ujistěte se, že jsou správně nastaveny a dovolují našemu softwaru přístup k internetu.
Jestliže všechny tyto kroky selžou, zašlete nám prosím přepis chybového hlášení, které se vám zobrazuje, a podrobnosti o typu firewallu a bezpečnostním softwaru nainstalovaném na vašem počítači.
Velmi by nám také pomohly Log soubory a Zpráva o stavu připojení z vašeho počítače, které našim technickým specialistům umožní rozpoznat charakter vašich problémů s připojením.
Jak nám zaslat Log soubory a Zprávu o stavu připojení se dozvíte níže.
Mezi funkce, které vám mohou chybět, patří:
- Pokladna
- Najít hráče
- Obrázek
- Okamžitá historie hand
- Resetování hesla účtu o reálné peníze
- Hry o reálné peníze
Pokud vám chybí výše uvedené funkce, značí to, že používáte software .NET. To je speciální verze našeho softwaru „pouze pro hrací peníze“.
Plně funkční verze našeho softwaru je dostupná na našich stránkách. Chcete-li stáhnout náš nejnovější software, navštivte prosím stránku Ke stažení. Pokud používáte Mac, navštivte místo toho stránku Ke stažení pro Mac.
Až si stáhnete a nainstalujete tento program, můžete se i nadále přihlašovat se stejným uživatelským ID a heslem, které jste používali na .NET (ve skutečnosti musíte použít stejné Stars ID a heslo jako na .NET).
V plné verzi našeho softwaru najdete všechny hry o reálné peníze, stejně jako množství skvělých funkcí, včetně „Pokladny“, kde zjistíte zůstatek svých žetonů, oblíbené funkce „Najít hráče“, možnosti nahrát obrázek zobrazovaný u stolů, dále funkci „Okamžitá historie hand“, kde sledujete handy odehrané během aktuální session, freerolly, v nichž se hraje o peněžité výhry, hry o reálné peníze a mnohem více.
Uvědomte si, že ačkoliv pořádáme hry o reálné peníze, nemáte povinnost je hrát a pokud si přejete hrát jen o hrací peníze, nebudete platit naprosto žádné poplatky.
Nejčastější dotazy o hraní
Minimální buy-in pro stoly Fixed Limit je desetinásobek minimální sázky dané hry (sázka v prvních dvou kolech sázek). Například u stolu 10 $ / 20 $ je minimální buy-in 100 $.
U pokerových her No Limit a Pot Limit nabízíme u různých stolů i různé výše buy-inu. Na klasických stolech je maximální buy-in 100 big blindů a minimální buy-in 20, 30 nebo 40 big blindů. Stoly označené „Short“ a „CAP“ umožňují buy-iny mezi 20 a 50 big blindy. U stolů „Deep“ se nabídka buy-inu pohybuje v rozmezí 100–250 big blindů.
Všechny hry se hrají se sázkami u stolu. Vsadit můžete pouze prostředky, které jste si ke stolu přinesli před započetím handy.
Pokud je turnaj ve fázi „Registrace“ nebo „Pozdní reg“, označte turnaj v klientovi pro počítače kliknutím, a poté klikněte na tlačítko „Lobby turnaje“. Jakmile se vám zobrazí obrazovka Lobby turnaje, klikněte na „Registrovat“. Pokud jste tak ještě neučinili, pro registraci do turnaje musíte být přihlášeni. Některé turnaje vám umožňují registraci přímo z hlavní lobby, jakmile událost vyberete. Chcete-li se registrovat v mobilní aplikaci, prostě zvolte turnaj a pak klepněte na tlačítko „Registrovat“.
Na začátku vám dáme nejméně 30 000 žetonů a svůj zůstatek můžete navýšit zdarma o dalších 12 500 žetonů každé čtyři hodiny. Tato možnost je dostupná při potvrzování vašeho buy-inu, když usedáte do cash hry o hrací žetony, když se registrujete do turnaje o hrací žetony, v Pokladně nebo na domovské obrazovce v mobilní aplikaci. Prostě hledejte možnosti „Doplnit hrací žetony“ a „Žetony zdarma“.
Ověření na PokerStars.CZ

Máte otázky k registraci, ověření účtu a vkladům na PokerStars.CZ? Odpovědi najdete na naší stránce nejčastějších dotazů k ověření.
Zodpovědné hraní

Zavázali jsme se podporovat zodpovědné hraní a současně chceme hráčům poskytnout zábavnou a pozitivní herní zkušenost.
Nejčastější dotazy o podpoře

Náš tým zákaznické podpory sestavil seznam otázek, na něž se hráči často ptají, a připojil k nim odpovědi.
Nejčastější dotazy o pokerových hrách

Často kladené dotazy a odpovědi o hraní pokeru na PokerStars.
Speciální nabídky

V průběhu celého roku přichází PokerStars se speciálními nabídkami v podobě peněžitých odměn, míst do nejlepších živých událostí a mnoha dalšími.
Jak hrát poker

V sekci Jak hrát na PokerStars naleznete pravidla pokeru, tipy pro začátečníky i pokročilé herní strategie.
Hraní o reálné peníze

Uskutečněte svůj první vklad reálných peněz a začněte hrát na PokerStars. Vklady jsou rychlé a bezpečné.