Informace o vkladech a výběrech z online pokeru prostřednictvím Pokladny

Často kladené dotazy k vkladům a výběrům z Pokladny

Otázky týkající se vkladů

Q.Jak provedu vklad finančních prostředků?

A.

Pokud chcete provést vklad, přejděte do PokerStars lobby (první obrazovka, která se objeví po přihlášení), klikněte na tlačítko "Pokladna". Otevře se nové okno.

  1. Klikněte na 'Vklad'
  2. Poté vyberte preferovanou platební metodu (např. Visa, MasterCard atd.)
  3. Zvolte tlačítko s nápisem "Platba" v pravé spodní části obrazovky
  4. Následujte instrukce na obrazovce
  5. Do políčka "Částka:" zadejte výši částky, kterou chcete vložit
  6. Jestliže máte, uveďte také bonusový kód
  7. Až budete hotovi s transakcí, klikněte na "Potvrdit"
PokerStars Deposits PokerStars Deposit Options

Q.Mohu vložit reálné peníze do aplikace na mobilu?

A.

Na své mobilní zařízení můžete vložit prostřednictvím PokerStars Web pokladny umístěné na adrese https://cashier.pokerstars.com. Web pokladna momentálně nabízí omezený počet možností vkladu, proto pro vás možná bude zajímavější přejít do Pokladny softwaru na stolním počítači a uskutečnit vklad tam. Pro více informací o aplikaci Mobile Poker se podívejte na stránku Podpora a FAQ k mobilní aplikaci .

Upozorňujeme, že abyste se mohli přihlásit do Web pokladny, musíte být přihlášeni také v klientovi na mobilu.

Q.Byly mi odečteny peníze za vklad, ale finanční prostředky na mém účtu chybí. Co mohu dělat?

A.

Na adresu paymentservices@pokerstars.com prosím zašlete email s podrobnými informacemi, které se týkají vašeho vkladu. Nezapomeňte připojit odpovídající historii účtu nebo výpis z účtu, z nějž uvidíme, že platba danou platební metodou proběhla úspěšně a my tuto záležitost prošetříme. Jestliže se tato záležitost týká vkladu kreditní nebo debetní kartou, přejděte na otázku „Odmítli jste můj vklad prostřednictvím kreditní / debetní karty, ale na mém účtu se zobrazuje jako odečtený. Co mohu dělat?"

Q.U vkladu mám chybu, jak ho zruším?

A.

Pokud jste omylem vložili více peněž, než jste zamýšleli, okamžitě se obraťte na security@pokerstars.com a požádejte o překontrolování. Upozorňujeme, že vklad nelze zrušit z jiného důvodu než z tohoto.

Q.Odmítli jste můj vklad prostřednictvím kreditní / debetní karty, ale na mém účtu se zobrazuje jako odečtený. Co mohu dělat?

A.

Prostředky na vaší předplacené, kreditní nebo debetní kartě, které vypadají, jako že chybí, ve skutečnosti nechybí. Suma je dočasně držená vaší bankou nebo vydavatelem karty a čeká se na schválení pokusu o vklad na PokerStars.

Pro potvrzení jejich práv k zadržení plateb a procedur vztahujících se k nevydařeným transakcím z internetového hraní se obraťte přímo na svou banku nebo vydavatele karty.

Jestliže se transakce objeví na vašem oficiálním výpise z účtu nebo zůstane ve zprávě z vašeho online bankovnictví (pokud ho používáte) déle než 10 pracovních dní od data, kdy byla transakce odmítnuta, kontaktujte prosím paymentservices@pokerstars.com.

Q.Proč je moje kreditní karta odmítána a jak mám postupovat?

A.

Mnoho bank přijalo opatření proti hraní pokeru na internetu, považují to za vysoce riskantní. V této souvislosti se pro podrobnosti obraťte přímo na svou banku.

Nabízíme množství bezpečných a stejně pohodlných metod určených k vkladu. Na našich stránkách o reálných penězích se dočtete více.

Q.Mohu převést prostředky ze svého Full Tilt Poker účtu?

A.

Kromě metod uvedených výše můžete prostředky převést také ze svého Full Tilt Poker účtu. Pro podrobnosti přejděte na stránku věnovanou Převodu na Full Tilt Poker účtu.

Asistence při vkladu

Q.Mám problémy s vložením finančních prostředků. Kdo mi může pomoct?

A.V případě potřeby asistence při vkladu nabízí PokerStars následující možnosti:
  1. Pokud se váš vklad nezdařil, můžeme vám nabídnout live podporu. PokerStars vás bude kontaktovat prostřednictvím živého chatu a pomůže vám s vložením prostředků. Když neuvidíte nabídku live podpory, zašlete email na dad@pokerstars.com, do předmětu uveďte ‘Chat Request’, zůstaňte přihlášeni v PokerStars softwaru a vyčkejte na naši asistenci. Live asistence s vklady je momentálně dostupná v angličtině, španělštině, francouzštině, italštině, ruštině, holandštině a portugalštině
  2. Jestliže se vám z jakéhokoliv důvodu nedaří kontaktovat live podporu a vyhovuje vám telefonická pomoc, zašlete tento požadavek na adresu dad@pokerstars.com našemu Týmu asistence s vklady. Do emailu nezapomeňte uvést své telefonní číslo a přibližný čas, kdy vám máme zavolat.
  3. K dispozici je také podpora emailem, kterou si vyžádáte zasláním emailu na adresu dad@pokerstars.com.

Q.Jaké mám možnosti pro vklad prostředků?

A.

S radostí vám nabízíme širokou nabídku metod k uskutečnění vašeho vkladu. Dostupné metody vkladu určené přímo vám se nachází na stránce věnované reálným penězům, kde stačí z rozbalovacího menu vybrat zemi, v níž žijete. Objeví se seznam metod určených pro vklad a použitelných ve vaší zemi. Po kliknutí na logo dané metody se objeví kompletní podrobnosti k vložení prostředků právě touto metodou. Všechny metody, které nabízíme pro vaši zemi, naleznete také v Pokladně pod tlačítkem ‘Vklad’.

PokerStars Deposit Options

Otázky týkající se výběrů

Q.Jak zadám požadavek na výběr finančních prostředků?

A.

Pro vklad klikněte na ‘Pokladnu’ v lobby PokerStars softwaru, na obrazovce se otevře okno Pokladny. Klikněte na ‘Výběr’ v příslušné měně vašeho bankrollu a zadejte částku, kterou chcete vybrat. Po stisknutí tlačítka s nápisem ‘Potvrdit’ se otevře další obrazovka, kde se dozvíte, jak bude váš vklad zpracován.

PokerStars Cashouts

Q.Mohu přes mobil provádět výběry finančních prostředků?

A.

Výběry prostřednictvím mobilních zařízení nejsou v tuto chvíli možné. K výběru prostředků musíte použít software na stolním počítači.

Q.Jaké mám možnosti výběru?

A.

Možnosti výběru se odvíjí od země, ve které žijete. Dostupné metody výběru určené přímo vám se nachází na stránce věnované reálným penězům, kde stačí z rozbalovacího menu vybrat zemi, v níž žijete. Berte prosím na vědomí, že v souladu s našimi pravidly výběru se mohou objevit určitá omezení.

Q.Proč musím uvádět své místo narození a občanství?

A.

Tyto specifické informace jsou od hráčů požadovány z důvodu dodržení podmínek licenční smlouvy ostrova Man.

Q.Proč si nemohu vybrat, kam zaslat prostředky?

A.

Kdekoliv je to možné, jsou výběry nejprve zpracovány metodami, které jste dříve použili pro vklad. V rámci každé z metod se výběry zpracovávají vždy zpětně nejstarší použitou metodou až po tu nejaktuálnější, kterou jste použili pro poslední vklad. Více se o pravidlech pro výběry dozvíte na stránce s pravidly pro výběry.

Q.Proč mi nejde předložit požadavek na výběr?

A.

PokerStars nabízí svým hráčům vysokou úroveň zabezpečení. Jeden ze způsobů, jakým kontrolujeme bezpečnost našich hráčů, je časová prodleva 48 hodin ve výběru od hráčova posledního vkladu. Tato funkce chrání naše hráče před tajnými dohodami a podvody.

PokerStars Cash Outs

Q.Jaké jsou limity pro výběr?

A.

Minimální částka pro výběr se mění podle použité platební metody, vidět ji můžete v PokerStars Pokladně po zvolení dané platební metody. Veškeré informace vám sdělíme na adrese cashier@pokerstars.com.

Q.Jaký směnný kurz bude použit pro můj výběr?

A.

Po zvolení metody určené pro výběr se tato informace zobrazí v pravé části obrazovky. Pro více informací přejděte na stránku s podmínkami a pravidly pro zpracování transakcí reálných peněz a směnu měn.

PokerStars Withdrawals

Q.Proč již nevidím metodu výběru, která byla dříve k dispozici?

A.

Je možné, že od vašeho posledního vkladu prostřednictvím této metody uběhla doba delší než 6 měsíců. Ačkoliv archivujeme záznamy všech transakcí, údaje o transakcích starších než šest měsíců jsou uložené v oddělené databázi. Z tohoto důvodu se vaše možnosti výběru zakládají na záznamech vašich vkladů mladších 6 měsíců. Pokud již danou platební metodu nevidíte v pokladně (a pokud je možné touto platební metodou provést výběr), musíte uskutečnit nový vklad, který tuto metodu aktivuje a posléze ji použít k výběru.

Q.Jak často mohu vybírat prostředky?

A.

Kdykoliv můžete mít pouze jeden výběr ve zpracování (to znamená, že se vyřizuje) na jednu platební metodu. Kromě toho se od zvolené platební metody odvíjí limit pro počet výběrů v rámci 24 hodin. Po zvolení metody určené pro výběr se tyto limity zobrazí po pravé straně obrazovky.

Q.Mám novou kartu Visa. Jak na ní vyberu své finanční prostředky?

A.

Zadejte požadavek na výběr a pokud máte nárok přijímat prostředky prostřednictvím karty Visa, dostanete otázku, na kterou Visa kartu chcete provést tento výběr. Zobrazená karta Visa je ta, kterou jste použili pro vklad na PokerStars, která je platná a disponuje funkcí Credit Funds Transfer (CFT).

Jestliže chcete odeslat prostředky na jinou kartu Visa, kontaktujte prosím security@pokerstars.com. Další podrobnosti týkající se výběrů kartami Visa naleznete na stránce pravidla pro výběry.

Q.Jak dlouho bude trvat zpracování mého výběru?

A.

Výběry založené na předchozích vkladech metodami NETELLER, Skrill (Moneybookers), Yandex.Money a Wallet One se na účtu objeví během několika minu.

Výběry metodami NETELLER, Skrill (Moneybookers), Yandex.Money a Wallet One, které překračují vloženou částku, budou zpracovány během 72 hodin.

Výběry na karty VISA s CFT, EntroPay, které překračují částku původního vkladu, budou odeslány ke zpracování během 72 hodin. Po zpracování vašeho výběru počítejte se 3-10 pracovními dny, než se prostředky objeví na vašem výpise.

Výběry na Webmoney, Monetu, Ukash, QIWI Wallet a Mobile VISA budou zpracovány během 72 hodin.

Výběry přímým bankovním převodem budou odeslány ke zpracování během 72 hodin. Počítejte prosím s 3-5 pracovními dny, než se prostředky objeví na vašem bankovním účtu.

Výběry prostřednictvím wire převodů budou odeslány ke zpracování během 72 hodin. Ponechte prosím 2-5 pracovních dní, než se prostředky připíší na váš bankovní účet.

Šeky v USD zasíláme klasickou poštou, počítejte s 15 pracovními dny na jejich doručení. Šeky v jiné měně než USD pod 1.000$ USD (nebo ekvivalent v jiné měně) budou odeslány klasickou poštou a očekávaná doba pro doručení je 15 pracovních dní. Šeky v jiné měně než USD a hodnotě vyšší než 1.000$ US (nebo ekvivalent) zasíláme kurýrem a doručeny by měly být během 7 pracovních dní.

Výběry pomocí šeků eCheck budou odeslány ke zpracování během 72 hodin. Počítejte prosím s 3-10 pracovními dny, než se prostředky objeví na vašem bankovním účtu.

Další informace se nachází na stránce Pravidla pro výběry.

Q.Mohu zrušit svůj výběr?

A.

Pokud váš výběr nebyl dosud zpracován, zrušíte výběr v okně Pokladny. Pro zobrazení všech nezpracovaných výběrů klikněte na tlačítko 'Nezpracované výběry'. Vyberte nezpracovaný výběr, který chcete zrušit, zaškrtněte políčko 'Zrušit' a poté 'Zrušit zvolené výběry'. Jestliže se vám to nedaří, je pravděpodobně výběr pod kontrolou našeho bezpečnostního oddělení. Jedná se o rutinní proceduru, která obvykle netrvá déle než pár hodin.

Q.Nepřišel mi můj výběr, co teď?

A.

Nejprve prosím ponechte dostatečný čas (viz časové rámce specifikované výše), než se výběr zobrazí na vašem výpise z bankovního účtu. A pokud se ani po uplynutí této doby neobjeví, kontaktujte nás prosím na adrese paymentservices@pokerstars.com přesvědčte se, že jste nám poslali adekvátní historii účtu nebo výpis z účtu zobrazující, že daný výběr nebyl přijat, a my vám rádi poradíme.

Q.Platební metoda použitá pro můj výběr je uzavřená/vypršela jí platnost. Kde jsou mé finanční prostředky?

A.

Jestliže máte u stejné finanční instituce nový nebo ještě jeden stávající účet/kartu, je možné prostředky připsat tam. V tomto případě prosím kontaktujte vaši finanční instituci.

Pokud potvrdí, že prostředky nebyly přesměrovány nebo že u nich nemáte účet/kartu, obraťte se na paymentservices@pokerstars.com a my vám poradíme, jak postupovat.

Q.Mohu převést prostředky ze svého Full Tilt Poker účtu?

A.

Kromě metod uvedených výše můžete prostředky převést také ze svého Full Tilt Poker účtu. Pro podrobnosti přejděte na stránku věnovanou Převodu na Full Tilt Poker účtu.

Aktualizace/odstranění údajů k platebním metodám

Q.Metoda výběru, kterou posíláte mé prostředky, již není aktivní nebo ji dlouhodobě nepoužívám. Co mám dělat?

A.

Pokud je metoda výběru nebo účet, který je vám nabízen v Pokladně, již neplatný nebo nedostupný, nechte si tuto metodu nebo účet zablokovat od Bezpečnostního oddělení.
Abychom co nejrychleji vyřídili váš požadavek, odešlete z vámi registrované adresy email na security@pokerstars.com, v němž vysvětlíte, proč již nepoužíváte danou metodu a proč ji chcete zablokovat. Učiňte tak prosím před odesláním vašeho požadavku na výběr a uvědomte si, že jakmile bude metoda pro výběr/vklad zablokována, již NEBUDE možné tuto konkrétní metodu nebo účet využít v PokerStars systému.

Q.Mám nový eCheck účet, jak ho zaregistruji do Pokladny?

A.

Kontaktujte prosím security@pokerstars.com, do předmětu emailu napište ‘Remove eCheck account information’ a my vám poradíme.

Limity vkladu

Q.Jaké mám limity dané pro vklad?

A.

Limity vkladu znamenají maximum, které můžete vložit na svůj PokerStars účet během určitého časového období. Limity vkladu určené pro jednotlivé platební metody naleznete po kliknutí na logo této metody v Pokladně.

PokerStars Deposit Limits

Q.Mohu si snížit vlastní limity vkladu?

A.

PokerStars umožňuje snížení vlastních týdenních limitů pro vklad reálných peněz. Pochopitelně nemohou být tyto limity vyšší než ty, které jsou již nastavené na vašem účtu. Stačí přejít do lobby v horním menu lobby, zvolit Pokladnu a vybrat "Omezit limit vkladu".

Restrict PokerStars Deposit Limit

Q.Jak mohu navýšit své limity pro vklad nebo odstranit vlastní nastavené limity vkladu?

A.

Podrobnější informace naleznete v sekci ‘Navýšení limitu pro nákup’ na stránce FAQ o bezpečnosti.

Q.

A.

Podrobnější informace naleznete v sekci ‘Navýšení limitu pro nákup’ na stránce FAQ o bezpečnosti.

Vrácené transakce

Q.Proč se vrátil můj vklad?

A.

Email z pokladny oznamující vrácenou transakci by měl obsahovat důvod vrácení. Pokud požadujete více informací, obraťte se na security@pokerstars.com pro další postup.

Q.Chci vyrovnat záporný zůstatek na svém účtu, jak to mám udělat?

A.

Obraťte se na security@pokerstars.com a vysvětlete, proč se nám transakce vrátila. Poté vám zašleme informace, jak se vyrovnat.

Další

Q.Jsou mé peníze u PokerStars v bezpečí?

A.

Od roku 2001, kdy pracujeme s finančními operacemi, jsme pro naše hráče uskutečnili miliony vkladů, výběrů, převodů a transakcí. Ve všech případech jsme použili, a budeme v tom pokračovat, zákonné a bezpečné transakční metody, které prošly testem zabezpečení.

Kromě toho jsou finance PokerStars hráčů a zůstatky na účtech pod všemi našimi licencemi uloženy na oddělených účtech u předních evropských bank a nikdy nejsou používány na provozní výdaje. To zajišťuje, že finanční závazky vůči hráčům splníme kdykoliv, a proto vás můžeme ujistit, že finanční prostředky hráčů jsou na PokerStars vždy v bezpečí.

Q.Jak dlouho bude trvat, než dostanu odpověď?

A.

Platební služby si kladou za cíl odpovědět na všechny emaily do tří hodin, nicméně během této náročné doby se může stát, že vyřízení vašeho emailu potrvá déle. Na emaily odpovídáme v pořadí, ve kterém nám byly zaslány. Upozorňujeme, že zasílání mnoha stejných emailů může způsobit zpoždění naší odpovědi. I když odpovídáme, jak nejrychleji dokážeme, laskavě vás žádáme o trpělivost a čas na odpověď.

Q.Potřebuji mluvit s někým z Finančního oddělení. Jaké je telefonní číslo?

A.

Naše finanční oddělení neposkytuje telefonickou podporu. Zašlete prosím váš dotaz se všemi důležitými údaji na adresu paymentservices@pokerstars.com a my vám odpovíme tak rychle, jak jen to bude možné.

Metody pro vklad a výběr

Asistence s vklady

Assistance

PokerStars Oddělení asistence s vklady (DAD) se specializuje na řešení problémů souvisejících s vkladem finančních prostředků na účty hráčů. Pokud bude hráči odmítnut nebo vrácen vklad, může si zažádat o živou podporu.

Zástupce PokerStars se s vámi spojí telefonicky nebo přes chat a problém vyřeší. Jestliže potřebujete živou podporu, ale danou možnost nikde nevidíte, obraťte se na dad@pokerstars.com a do předmětu emailu uveďte 'Chat Request'. Také zůstaňte přihlášeni v PokerStars softwaru.